
Innhold som løfter lanseringer og samarbeidspartnere
Når PlayStation skulle relansere det ikoniske spillet Until Dawn som en film, valgte de ODEON Oslo som lanseringsarena. For å sikre synlighet og dokumentasjon av både opplevelsen og det kommersielle samarbeidet, ble Wise Marketing hentet inn som innholdsprodusent.

Utfordring
ODEON ønsket å:
- Synliggjøre deres lokaler som et eksklusivt eventlokale
- Dokumentere samarbeidet med PlayStation som kommersiell partner
- Skape engasjerende innhold som kunne brukes i salg, markedsføring og sosiale medier
- Formidle selve opplevelsen av å delta på en lansering hos ODEON
.png)
Løsning
Vi fulgte arrangementet tett og produserte en rekke visuelle leveranser:
Gjennom bruk av nærbilder, levende klipp og ryddig etterarbeid, klarte vi å kombinere det kommersielle med det emosjonelle.
Resultatet
ODEON fikk et profesjonelt visuelt verktøy for å tiltrekke nye samarbeidspartnere og vise frem lokalene som et premium eventspace
Innholdet ble brukt i eksterne kanaler
Videoen fremhevet både PlayStation og ODEON på en måte som bygger felles merkevareverdi
Arrangementet fikk et innholdsmessig etterliv som gjør det relevant utover selve lanseringsdagen