This is some text inside of a div block.

Innhold som løfter lanseringer og samarbeidspartnere

Når PlayStation skulle relansere det ikoniske spillet Until Dawn som en film, valgte de ODEON Oslo som lanseringsarena. For å sikre synlighet og dokumentasjon av både opplevelsen og det kommersielle samarbeidet, ble Wise Marketing hentet inn som innholdsprodusent.

Utfordring

ODEON ønsket å:

  • Synliggjøre deres lokaler som et eksklusivt eventlokale

  • Dokumentere samarbeidet med PlayStation som kommersiell partner

  • Skape engasjerende innhold som kunne brukes i salg, markedsføring og sosiale medier

  • Formidle selve opplevelsen av å delta på en lansering hos ODEON

Løsning

Løsning

Vi fulgte arrangementet tett og produserte en rekke visuelle leveranser:

En tilpasset og stemningsfull hovedvideo som viser høydepunktene fra lanseringen på en engasjerende måte
1
2
Klipp og sekvenser som fremhever lokalet, deltakere og opplevelsen
Detaljbilder som formidler kvaliteten og eksklusiviteten i lokalene til Odeon
3
4
En kort video som fanger oppmerksomheten og er skreddersydd for sosiale plattformer

Gjennom bruk av nærbilder, levende klipp og ryddig etterarbeid, klarte vi å kombinere det kommersielle med det emosjonelle.

Resultatet

Resultatet

ODEON fikk et profesjonelt visuelt verktøy for å tiltrekke nye samarbeidspartnere og vise frem lokalene som et premium eventspace

Innholdet ble brukt i eksterne kanaler

Videoen fremhevet både PlayStation og ODEON på en måte som bygger felles merkevareverdi

Arrangementet fikk et innholdsmessig etterliv som gjør det relevant utover selve lanseringsdagen