
1,2 millioner i omsetning for sommersalget 2024
Cydsport oppnådde ROAS på 6,5x og CPA på nesten 200kr for sommersalget 2024...
.png)
Nyoppstart til over 1,4 millioner visninger og flere konsultasjoner på 4 måneder
Fra nyoppstart til over 1,4 millioner visninger og flere konsultasjoner på bare fire måneder – SmileNordic er et eksempel på hvordan strategisk bruk av sosiale medier kan bygge både...
.png)
Fire måneder med målrettet innhold ga økt synlighet og pasientvekst
Sara Hadey Aesthetic er en medisinsk og estetisk klinikk i Oslo. I en bransje med strenge reguleringer for hva som kan kommuniseres, ønsket Sara Hadey Aesthetic å bygge...

Innholdsproduksjon som bygger merkevare og tilstedeværelse
TheFactory er et av Norges ledende innovasjonsmiljøer for startups og investorer...

Smaker og kultur samlet på ett sted
Dette er Oslo Matfestival, en helt spesiell matfestival som arrangeres på Birkelunden i Oslo..

Fra kjøkkenet til suksess
Dette er Tromaha, skaperne av Basbaas. Basbaas er en unik, hjemmelaget chili-saus laget av en ung mann og hans mor...

Humor, deltakelse og en vellykket kampanje
Dette er Ung Plattform, et samlingspunkt for barn og unge i Oslo som fokuserer på mestring, trivsel og personlig utvikling...

Innhold som løfter lanseringer og samarbeidspartnere
Når PlayStation skulle relansere det ikoniske spillet Until Dawn som en film, valgte de ODEON Oslo som lanseringsarena...
Nytt digitalt løft for Aventech – moderne nettside for en teknisk bransje
Etter flere år med vekst trengte Aventech en nettside som gjenspeilet selskapets profesjonalitet og tekniske ekspertise. De ønsket å...
Ny digital identitet for Follo gulvslip - en nettside som løfter frem håndverket.
Follo Gulvslip er en solid aktør innen gulvsliping og behandling av tre-, betong- og steingulv. Med fokus på kvalitet, håndverk og bærekraft ønsket de å styrke sin...
.png)
Fra nyoppstart til over 1,4 millioner visninger på 4 måneder
Fra nyoppstart til over 1,4 millioner visninger på bare fire måneder – SmileNordic er et eksempel på hvordan strategisk bruk av sosiale medier kan bygge både synlighet og tillit på rekordtid.
.png)
Fra nyoppstart til over 1,4 millioner visninger på 4 måneder
Fra nyoppstart til over 1,4 millioner visninger på bare fire måneder – SmileNordic er et eksempel på hvordan strategisk bruk av sosiale medier kan bygge både synlighet og tillit på rekordtid.

Innholdsproduksjon som bygger merkevare og tilstedeværelse
TheFactory er et av Norges ledende innovasjonsmiljøer for startups og investorer...

Fra kjøkkenet til suksess
Dette er Tromaha, skaperne av Basbaas. Basbaas er en unik, hjemmelaget chili-saus laget av en ung mann og hans mor...

Smaker og kultur samlet på ett sted
Dette er Oslo Matfestival, en helt spesiell matfestival som arrangeres på Birkelunden i Oslo...

Humor, deltakelse og en vellykket kampanje
Dette er Ung Plattform, et samlingspunkt for barn og unge i Oslo som fokuserer på mestring, trivsel og personlig utvikling...

Innhold som løfter lanseringer og samarbeidspartnere
Når PlayStation skulle relansere det ikoniske spillet Until Dawn som en film, valgte de ODEON Oslo som lanseringsarena...
Nytt digitalt løft for Aventech – moderne nettside for en teknisk bransje
Etter flere år med vekst trengte Aventech en nettside som gjenspeilet selskapets profesjonalitet og tekniske ekspertise. De ønsket å:
Perfectly Sanded Floors for Homes and Businesses
With over 30 years of experience, we provide dust-free sanding and professional treatment for wooden, concrete, and stone floors.





