This is some text inside of a div block.

Innholdsproduksjon som bygger merkevare og tilstedeværelse

TheFactory er et av Norges ledende innovasjonsmiljøer for startups og investorer. De har en rekke arrangementer og programmer som blant annet GründerAcademy og SportstechAcademy gjennom året. For å styrke den digitale synligheten og tiltrekke seg både gründere og partnere, ønsket de hjelp til å dokumentere og formidle opplevelsene som skjer på huset.

Utfordring

TheFactory ønsket å:

  • Dokumentere eventer og programmer for promotering og etterbruk
  • Vise frem aktivitetene og miljøet på en autentisk måte

  • Tiltrekke nye gründere til programmene deres

  • Bygge gjenkjennelse og tilstedeværelse på sosiale medier
Løsning

Løsning

Vi i Wise Marketing gikk inn som kreativ samarbeidspartner og produserte ulike typer videoformater gjennom året, fra daglige recap-videoer til stemningsfilmer og informasjonsinnhold.

Video fra Gründer Academy

1
2
Stemningsvideoer fra eventer på TheFactory

Intervjuer og story-snutter til bruk på TikTok og Instagram Reels

3
4
Videoer til informasjonsbruk

Vi hadde alltid fokus på å fange det ekte engasjementet og energien som oppstår når gründere møtes, pitcher, bygger nettverk og får fart på ideene sine.

"Wisemarketing bringer positivitet og profesjonalitet i alt sitt arbeid.
TheFactory har benyttet Wisemarketing på flere videoproduksjoner
og kampanjer og opplever at de alltid leverer raskt og med god kvalitet."

- Hans Christian Bjørne, Co-Founder & CCO TheFactory Accelerator & VC
Resultatet

Resultatet

Økt  tilstedeværelse under arrangementer og på sosiale medier

Videoene har blitt brukt både til rekruttering og promotering

Tilbakemeldinger fra både deltakere og ansatte har vært svært positive

Bygget en tydeligere merkevare rundt TheFactory som et levende, inspirerende og inkluderende sted for innovasjon